undefined

人們會質疑《明日戰記》的劇情, 因為他們沒看過《侵略者》。

原來而家睇戲都要睇維穩部攞我交果啲稅去拍廣告幫佢自己打飛,我真係屌你老-
睇明日戰記唔洗咁急入場,以45分鐘為界,前後半好明顯係唔同人拍,睇尾45分鐘就夠。
前半有好重既牆國電影瀘鏡(果種核突色調,剪接同分鏡得佢地拍得出),睇到我成個人都好唔舒服。而且好多位都唔似機甲片,根本係喪恐怖片!仲有好多牆國風格既樂似係有心想搞禍套戲。合拍片必備既牆國男女演員, 今次男演員好撚樣衰, 而且好多大頭, 好彩安排佢做柒角,搵佢做英雄我應該睇唔到落去。
去到後半有香港場景啲野先正常返,同真係似返機甲片宅宅想拍既野。有齊仔細詳盡既著甲過程,機甲細節特寫,槍炮煙幕特效等等美日機甲片必備元素通通有齊。青馬橋大戰同最終戰都係好睇,香港特效團隊既心血無白費。
劇本就的確係好撚多bug。未到好多人講睇唔落去既程度,但的確係好令人R頭,要詳述就有排講之後再慢慢笑佢。
選角方面劉嘉玲無預期中咁差,好標準既冷氣房指揮官,無多無少,無柒無嬌情,個角色要既野佢做齊。(劇情唔合理果啲位唔關個演員事)。
但渣渣輝就真係全片最大敗筆,佢根本應該同劉嘉玲對調。我可以預想到佢兩個對調會fit好多,渣渣輝好岩做想件事做到最好但被迫向現實妥協既苦佬,而劉嘉玲淨係個樣已經完全膀任做奸角。
最後再講一句,中聯辦有條友叫李X,個名同某個角色差一隻字,所以最尾青雲果句「李X!仆街啦!」我睇得好開心!

arrow
arrow
    文章標籤
    明日戰記
    全站熱搜

    隨感亡魂 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()