undefined

上年看了香港話劇團的<維港乾了>, 已謂這半生以來看過最強大的劇, 可以與<教授>並肩, 一光一暗, 透視著香港兩種走向的未來...
Wall, 暫且先放下。

今年首部劇, 同樣是香港話劇團。
這部<最後晚餐>表面上將一桌之上的兩母子, 一生的愛恨情仇來一個痛苦的總結, 實際上, 是給香港人這二十年來的痛苦來一個清算。
所有的苦痛災難, 都來自一個根源, 就算注定滅亡, 亦都拉著根源同歸於盡!! 
就是有著這般劇力的一部作品。

以下是一些關於這個推論的關鏈提示: (有劇透)

「我師傅望住我,問我『識架?』,我話。『我老豆吖。』佢第一句就劈頭就叫我,『攞五千蚊黎!』我冇,佢就一巴打埋黎!」
比喻各種大白象工程及「每‧年‧都‧有」的捐款救災。

「我師傅對我好好,我當佢係我老豆架啦,點知佢忽然有一日同我講, 『我轉行搞生意啦,得閒飲茶啦』,咁就扔底左我。」
比喻英女皇。

「我在保良局,有兩公婆想收養我,我知架!但有一日我對住佢地做口型,話『屌你老母臭閪』,點解我咁做吖?因為我驚我會無得返依個屋企吖!」
比喻一些有他國國藉仍留守地獄的...我不知怎形容。

「就算我在東方之珠的正中心, 但我熄了燈, 對東方之珠一丁點影響都沒架,我一D都唔重要架!」
佔中期間藍絲的必備論點。

「因為我除左做一個無知女人之後乜都唔識做!」
「點解你成日要做埋D野激到人打你!」

不解釋。


「三十萬吖!佢攞條命去還阿?!」「佢話佢會搞o店架!」
比喻高鐵。

「唔通我真係唔值得你叫一聲阿媽咩?」「淨係你諗到迷暈佢依條橋, 已經夠我叫你十聲阿媽啦下話!!」
比喻佔中三子。

...都說到很白了,就算穿插很多(有黑色有不黑色)幽默,我都無辦法笑得出。

arrow
arrow
    文章標籤
    最後晚餐 香港話劇團
    全站熱搜

    隨感亡魂 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()